Suntem convinsi ca nu va fi necesara rambursarea produselor.
Dar daca exista vreo problema cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul de Vanzari, se poate returna produsul astfel:
Pas1: Notificati in scris, in 3 zile lucratoare de la primirea coletului Departamentul de Vanzari, printr-o comunicare datata si semnata prin e-mail la adresa: toptrademedical@gmail.com, in care trebuie precizat motivul returnarii, data si numarul comenzii si un numar de contact.
Pas2: Asigurati-va ca produsul returnat este in ambalajul original, fara sa aiba vreo urma de uzura sau deteriorare. Deschiderea ambalajului individual in care a fost livrat produsul reprezint acordul pentru conformitatea produsului comandat, si nu se mai poate returna.
Pas3: Expedieti returul, in maxim 5zile lucratoare de la primirea produsului la adresa: Bucuresti, str. Vigilentei nr.6, ap.1, Sector 5. Costul pentru expedierea returului intra in sarcina clientului.